Dag 2; Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mikey & Kimmie - WaarBenJij.nu Dag 2; Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mikey & Kimmie - WaarBenJij.nu

Dag 2; Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Mikey & Kimmie

29 Augustus 2017 | Thailand, Bangkok

Dag 2
De eerste nacht zit erop, uitgeslapen tot 11.30 uur.
Denk dat we dat wel nodig hadden na een vliegreis en een eerste dag vol indrukken.

Mike heeft als eerste een duik genomen om even wakker te worden. Daarna besloten om naar MBK shopping mall te gaan. Met de taxi ernaartoe.
7 verdiepingen met eten, kleding, souvenirs, sieraden etc. Hier hebben we een middagje door gebracht en hebben hier ons ogen uitgekeken.
Een hele verdieping vol met electronica, een andere verdieping met meubels, niet te vergeten MBK's food island, want daar wordt Mike nogal gelukkig van, kortom een heleboel te zien. En te kopen want van die prijzen hier wordt je stiekem best hebberig. De eerste souvenirs hebben we binnen, onze garderobe is uitgebreid met Thaise kleding en we hebben lekker gegeten, tijd om weer terug te gaan naar Soi Rambuttri!
Opnieuw een taxi aangehouden, deze was nogal geïrriteerd om het feit dat hij in de spits 'he-le-maal' naar Rambuttri moest. Het is dat we geen pen en papier hadden want als we het geklak met zijn tong hadden moeten turven zaten we zeker aan de 100.

Even omgekleed want vanavond stond de rooftopbar Above Eleven op de agenda.
Thuis al gereserveerd. De bedoeling was dat we er met de boot heen zouden gaan, maar helaas kregen wij een tropische regenbui cadeau van onze weergoden. Snel bij de 7eleven twee paraplu's gekocht, Mike had zeker de mooiste die hij kon vinden, namelijk een knalblauwe met Winnie The Pooh (nee mam, hij wist toen niet dat ik vroeger heel m'n kamertje vol had met Winnie The Pooh knuffels, nu wel...)

Dus toch maar met de taxi ernaar toe. Nu vallen de prijzen hier heel erg mee, maar worden we stiekem al een beetje gierig omdat je zo snel went aan de prijzen hier.
In eerste instantie zei de taxichauffeur dat ie er zeker een uur over zou doen, maar voor 300 baht zou hij ons wel even brengen. Mikey zei; yeah hurry please, very important! ;)
20 minuten later stonden wij voor de deur van de Above Eleven.
De lift op zich was al een feestje, rondom video's van de stad.. dat belooft wat.

We hebben veel in restaurants gegeten in ons leven maar dit was echt héél tof! Wat een mooie locatie; de view van een wereldstad. We werden er een beetje stil van.
Samen genoten wij van heerlijke sushi, cocktails, het uitzicht en elkaar.
De lampjes, de hoogte (gelukkig heb ik mijn hoogtevrees vorig jaar in Laos al overwonnen), de sfeer... Écht een aanrader!!

Terwijl wij daar zaten zagen wij een berichtje in de Tips Thailand reisgroep op facebook, van een meisje die iets wilde drinken op Khao San Road of Rambuttri. Gezellig doen we. Met z'n drieën hebben we wat gedronken bij Superflow en hebben gezellig zitten praten. Ginny, als je dit leest; het was leuk je te leren kennen en wij zijn benieuwd hoe jouw verhaal afloopt ;) (Engelse date)

En nu.. tassen gepakt, wekker gezet en morgen op naar Chanthaburi.
Oh ja Mike heeft nog gegeten, maar dat doet hij minimaal 6 keer op een dag dus dat weten we wel haha.
Welterusten allemaal...

• 28 Augustus 2017 - 22:27

Anneke Coenen :

Super om die reisverhalen te lezen van jullie xxx

• 29 Augustus 2017 - 04:37

Mikey & Kimmie :

Leuk dat je ze leest Anneke! Bedankt voor de berichtjes
    X

• 29 Augustus 2017 - 05:44

Ginny:

Leuk om te lezen! Ik vond het ook leuk om jullie te leren kennen, en ik zal jullie op de hoogte houden van mijn lovestory hier in BKK! Ben zelf ook benieuwd hoe dit afloopt, haha. Ik ga jullie verdere verloop van de vakantie volgen vanaf hier, maar voor nu in ieder geval heel veel plezier gewenst en wie weet tot ziens! X

• 29 Augustus 2017 - 08:48

Mikey & Kimmie :

Dankjewel Ginny. Wij zitten in de bus naar Chanthaburi. Laten je weten of het inderdaad de moeite waard is. De bus is in ieder geval prima te doen. Succes met alles daar. Wie weet tot ziens inderdaad x