Dag 4; Chanthaburi & Trat - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Mikey & Kimmie - WaarBenJij.nu Dag 4; Chanthaburi & Trat - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Mikey & Kimmie - WaarBenJij.nu

Dag 4; Chanthaburi & Trat

Blijf op de hoogte en volg Mikey & Kimmie

30 Augustus 2017 | Thailand, Chanthaburi

Wakker worden met een prachtig uitzicht. Wat een rust, wat een omgeving, wat een mooi plaatje.
Om 06.15 uur waren we al wakker. Mike was er als eerste uit, dat gebeurt thuis nooit dus ik heb er maar van genoten.
We hebben wat rondgelopen op het eiland, foto's gemaakt, maar vooral ons ogen uitgekeken. Mike heeft nog Jenga gespeeld en hem keihard ingemaakt, de tweede keer dan. Daarna even samen gedoucht, of nouja voor zover je dat een douche kon noemen.
Het heeft wel wat, die jungle, eigenlijk niks hebben en toch samen gelukkig zijn.

Wel hadden we vanmorgen al besloten dat we vanmiddag zouden verkassen naar Trat. Afgelopen nacht bijna niet geslapen, dus echt heel erg toe aan een nachtje slaap in een rustig hotel.
We gingen al vroeg naar zijn huis toe, waar Mike zelf onze kokosnoten uit de boom ging halen, zie filmpje. Echt een pro ;)!

Onze Thaise vriend heeft ons naar Chanthaburi gebracht, daar hebben we bij een edelsteenslijper gekeken en langs wat edelsteenkraampjes gelopen. Daarna weer in de auto, opa bij u hadden de Thaise mensen hun rijbewijs niet gehaald.

Na de Gems Market zijn wij met Hnong naar een speciaal plekje gegaan. Het was echt zo mooi.
Kijk maar naar de foto's, ik denk dat ik met woorden niet kan omschrijven hoe mooi het daar was.. We hebben daar een beetje gezwommen, van de rotsen gesprongen en vooral genoten van de prachtige omgeving. Mike riep vanuit het water; Kijk schat! Boven ons niet 1 arend maar wel 10.
Het was zo bijzonder, zo speciaal. Wauw!

Nog helemaal stil van dit mooie plekje reden wij naar zijn huis, waar we nog even naar zijn edelstenen hebben gekeken. En ik een paar hele mooie heb gekregen van hem, nogmaals "kap-kun-kaa"