Dag 11; bye bye paradise. hello Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mikey & Kimmie - WaarBenJij.nu Dag 11; bye bye paradise. hello Pattaya - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mikey & Kimmie - WaarBenJij.nu

Dag 11; bye bye paradise. hello Pattaya

Blijf op de hoogte en volg Mikey & Kimmie

07 September 2017 | Thailand, Pattaya

Afscheid nemen van het paradijsje.

Later dan verwacht hier dag 11. Dit reisverslag hebben we iets later gepost omdat Kim zich niet zo lekker voelde. We hebben gister ochtend vroeg de taxi gepakt naar de pier op Koh Kood. 's Ochtends eerst ontbeten met Katrin en Immanuel en gedag gezegd. Daarna om 09.00 uur de taxi in gestapt en om 10.00 uur de boot gepakt.
Daarna weer de taxi naar Trat Busterminal. Op internet had ik gelezen dat de bus naar Pattaya ieder uur zou gaan, dat stond ook zo op het papiertje dat bij de bus hing maar... TIT (This is thailand) dus de bus ging pas om 14.30 uur. Dat betekent nog even wachten.

We besloten naar ons oude vertrouwde winkelcentrumpje in Trat te lopen, met onze tassen op het warmste moment van de dag... maar goed, daar was airco!
We hebben er een uurtje doorgebracht, wat gegeten en vooral gedronken en zijn toen terug gelopen. Wachtend op de bus kwamen er twee Thaise dames aan die met mij, of vooral mijn blote benen op de foto wilden. Geen probleem. Toen volgden er nog meer.. Je voelt je af en toe net een attractie maar goed, altijd blijven lachen hier.

De bus rit duurde lang, veel te lang. Zelfs ik was er klaar mee!
Gelukkig wel airco maar die stond op standje bevriezen. We zouden rond 18.30 uur aankomen maar waren pas 20.30 uur in ons hotel. We zijn nog even over de night bazaar gelopen en toen naar het hotel. Ik gloeide van top tot teen en voelde me helemaal niet lekker. Waarschijnlijk de busrit, overgang warm/koud etc. Na een nachtje waarin we veel herrie hoorden van de straat voel ik me iets beter en gaan we vandaag nog weer verder op pad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pattaya

Thailand

Onze eerste echte reis samen!

Recente Reisverslagen:

10 September 2017

Dag 14; laatste dag Thailand

08 September 2017

Dag 13

08 September 2017

Dag 12; Pattaya

07 September 2017

Dag 11; bye bye paradise. hello Pattaya

05 September 2017

Dag 10; laatste dag op Koh Kood
Mikey & Kimmie

Actief sinds 22 Aug. 2017
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 9275

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2017 - 11 September 2017

Thailand

Landen bezocht: