Dag 10; laatste dag op Koh Kood - Reisverslag uit Ban Bang Bao, Thailand van Mikey & Kimmie - WaarBenJij.nu Dag 10; laatste dag op Koh Kood - Reisverslag uit Ban Bang Bao, Thailand van Mikey & Kimmie - WaarBenJij.nu

Dag 10; laatste dag op Koh Kood

Blijf op de hoogte en volg Mikey & Kimmie

05 September 2017 | Thailand, Ban Bang Bao

Het was een onrustig nachtje, om 03.15 uur hoorden we 1 van de hondjes die op het resort rondlopen heel hard en lang blaffen. Mike riep op zijn beste Thais ChaiMai, ik denk dat ie Mai Chai bedoelde dat schijnt Nee te betekenen. Maar ach hij bedoelt het goed. (Later op de dag komen wij erachter dat dit helemaal geen Nee betekent. Maar daarover straks meer)

Weer in slaap gevallen en rond 06.30 uur wakker van de harde wind. Uiteindelijk gelukkig nog wel even ingedut. Om 09.00 uur waren we wakker en bespraken we samen wat we nog wilden doen. We kwamen tot de conclusie dat we graag nog meer van het vaste land wilden zien en besloten te informeren om het mogelijk was om een dag eerder terug te gaan met de boot. Geen probleem! Dus snel op zoek naar een hotel.

Wij gaan morgen naar Pattaya en blijven daar twee nachtjes. Ja we horen jullie denken; Pattaya, sextoerisme; we gaan het mee maken. Ik ga vooral voor de night markets en de Sanctuary of Truth. Dit is een tempel die volledig uit hout is gesneden met heel veel details. Die stond op mijn Thailand lijstje om te bekijken. Dus ik ben benieuwd..

Verder vandaag lekker rustig aan gedaan en op het strand gelegen. Daarnaast natuurlijk gesnorkeld, waar we nooit genoeg van kunnen krijgen. Deze keer besloten wij brood mee te nemen ipv banaan. Dit werkt NOG beter dan banaan. De visjes kwamen direct op ons af en deze keer zelfs de grotere. Het was zo bijzonder en tof om mee te maken.

Daarna nog even aan het strand gelegen en jawel, in de schaduw met 3 x smeren met factor 50 was Kimmetje verbrand. Dus snel naar omaweetraad.nl en daar stond; eiwit erop smeren. Mike zag zijn kans schoon en ging naar het restaurant om eieren te vragen, hij kreeg een biertje! Haha maar daarna ook 3 eieren en smeerde mij helemaal in met eiwit. Geloof me, als het opdroogt is het echt nog smeriger dan het plaatje dat je nu in je hoofd hebt. Maar het werkte! Het was minder vurig en minder pijnlijk.

Daarna zagen wij een stel uit Duitsland: Katrin en Immanual. In Trat kwamen wij hen al tegen maar zij zouden eerst naar Koh Chang gaan. Sinds gister zitten zij op hetzelfde resort. We zijn met z'n vieren naar de infinity pool gegaan en hebben daar genoten van onze laatste zonsondergang op Koh Kood. We hebben een hele gezellige avond gehad; gegeten met z'n vieren en zitten nu nog gezellig met een paar Chang beers bij de zee te kletsen. Morgenochtend om 09.00 uur worden wij opgehaald om naar de pier te gaan en vanaf daar de boot te pakken naar Leam Sok.

• 05 September 2017 - 18:49

Bianca:

Van de eiwit massage deelgenoot geweest via de app